Facebook Twitter Instagram AVM Gezgini Youtube Sayfası

Olimpa Avm

İSTANBUL
Olimpa Avm
Olimpa Avm
AVM Telefon:
0212 488 78 78
Olimpa Avm Haritası
Haritada Göster

Erdem Beyazıt Cd Başakşehir /istanbul

Olimpa Avm Servis Saatleri

Sinema: 0212 488 02 28

Otopark: Ücretsiz

Bu AVM’de ETKİNLİK OLUNCA

Olimpa avm

Başakşehir'in en pratik alışveriş merkezi olan Olimpa AVM Fuzul yapı tarafından hayata geçirildi.Olimpa AVM 'de her çarşamba AVM mağazaları yanı sıra halk standları da açılmaktadır.

Başakşehir'in en büyük alışveriş merkezi olma özelliğini taşıyan Olimpa AVM sinema salonları ile de Başakşehir'in tek sinema merkezi olma özelliğini taşıyor. Olimpa Avm nerede olduğunu yukarıdaki Haritada göster butonuna basarak yol tarifi alabilirsiniz. 

Olimpa Avm AVM Foto Galeri

  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm
  • Olimpa Avm

Olimpa Avm’de Bulunan ATM ve Bankamatikler

  • Akbank Akbank
  • QNB FinansBank QNB FinansBank
  • Garanti Bankası Garanti Bankası
  • Halk Bankası Halk Bankası
  • ING Bank ING Bank
  • İş Bankası İş Bankası
  • Kuveyt Türk Kuveyt Türk
  • Türkiye Finans Türkiye Finans
  • Vakıf Bank Vakıf Bank
  • Yapı ve Kredi Yapı ve Kredi
  • Ziraat Bankası Ziraat Bankası
6.6

Olimpa Avm’ı Nasıl Buldunuz?

Sizde Bir AvmGezgini Olarak Puanlamaya Katılabilirsiniz.

  • 7.3
    Mimari
    Konsept
  • 7.0
    Lokasyon /
    Ulaşım
  • 6.6
    Otopark
     
  • 6.2
    Mağaza
    Düzeni
  • 6.3
    Yemek
    Katı
Puanlamayı BİTİR

Yorum Yaz

  • Merve Dilay Temel
    05 Aralık 2016 - Pazartesi
    mekan çook güzel ama sinema hiç bir şekilde telefonunu açmıyor seanslarıda bulamıyorum lütfen uyarıda bulunabilirmisiniz.
  • Emine Ş.
    17 Şubat 2013 - Pazar
    Harika bir mekan
  • M Bahaddin K.
    17 Şubat 2013 - Pazar
    Lavabolara uğramayın...
  • Ramazan M.
    13 Şubat 2013 - Çarşamba
    geçenlerde burdaydım
  • Nurcan G.
    13 Şubat 2013 - Çarşamba
    Basaksehire yapilmis en iyi Avm burasi bence oldukcada yeterli.
  • Fernando S.
    07 Şubat 2013 - Perşembe
    Sinema salonlari nasil acaba ?
  • Muhammed T.
    06 Şubat 2013 - Çarşamba
    Evime yakın diye gittiğim bir alışveriş merkezi, sinema ve kuaför salonu hoşuma giden tek şey
  • Kubra K.
    05 Şubat 2013 - Salı
    Başakşehir insanlarına uygun, genel ihtiyaçlarımı karşılayabildiğim orta karar bir avm. Iyi ki KOTON var... :))
  • Selçuk K.
    29 Ocak 2013 - Salı
    Ne saçma bi avm arkadas tencere tava var bide marketi var Fuzuli yer merak edip gelmeyi düşünmeyin
  • Tahir İ.
    27 Ocak 2013 - Pazar
    Ilk taşıdığımızda iyi olduğunu sandığım ve bu gün yeni ayakkabı almak için gittiğimde forum istanbul yolunun gözükmesi ile yeterli bir avm olmadığı gerçeğiyle yuzlestigim yer.
  • Fatih K.
    21 Ocak 2013 - Pazartesi
    Avm'nın kralı be.
  • aycn s.
    20 Ocak 2013 - Pazar
    Hayatımda bu kadar küçük basık sinema salonu görmedm. Mecbur kalmadıkça gidilmez. Adam perdeyi görmek için şaşı oluo
  • Ruya K.
    19 Ocak 2013 - Cumartesi
    Bayanlar için mağaza çeşitliliği çok az :(:(
  • Burak Y.
    22 Aralık 2012 - Cumartesi
    Olimpa is hani
  • Serkan K.
    12 Aralık 2012 - Çarşamba
    Wonderful fruity chocolate:))
  • Erhan T.
    09 Aralık 2012 - Pazar
    Harcanan paraya yazık, bu ne böyle
  • nimetullah.koc@gmail.com N.
    07 Aralık 2012 - Cuma
    Alışveriş kampanya ve çalışanlar tavsiye ederim :))
  • Hazar K.
    01 Aralık 2012 - Cumartesi
    Onurkent icin yeterli bence
  • Nihan D.
    22 Kasım 2012 - Perşembe
    Merdivenleri insani delirtir
  • Saide F.
    21 Kasım 2012 - Çarşamba
    Sadece belli bir kesime mi hitap eder yaaa her yerde mi kurumsallaşılır.... tamamen vasat içi de dışı da bomboş bi yapı.....
  • ONUR F.
    23 Eylül 2012 - Pazar
    icerisindeyken cogu ismi ilk kez duyacaginiz, sekli itici binadan olusan basaksehir halkina ozgu tarz yarattildigi dusunulen avm adi altinda bi garip yer. Ictigim sigaradan bile yok marketinde !
  • Mehmet D.
    22 Eylül 2012 - Cumartesi
    Hayatimda gordugun en kotu avm diebilirim magazalar yetersiz
  • Evlen Boutique
    17 Eylül 2012 - Pazartesi
    Eviniz ile ilgili Evlen boutique ürünleriyle Olimpa Avm de sizleri bekliyoruz.
  • emre l.
    11 Eylül 2012 - Salı
    biraz harekete ihtiyacı var
  • Furkan D.
    06 Eylül 2012 - Perşembe
    İse yaramaz bi avm ama yakin olmasi cezbediyo :)
  • Osman Ö.
    31 Ağustos 2012 - Cuma
    Yo güzel bir AVM aranılan var... Sadece pet shop yok bu ilçede sanırım... :/
  • nur
    31 Ağustos 2012 - Cuma
    birazdan orda olucam .umarım bu sefer memnun kalırım
  • nur
    31 Ağustos 2012 - Cuma
    nargilesi olan cafe birde ateşini yakabilseydi )) çalışanlarıda bi enteresan.iletişim sıfır.
  • Oguzcan G.
    15 Temmuz 2012 - Pazar
    otoparkinda drift yapilir hemde cok guzel yapilir
  • Ekin D.
    31 Mayıs 2012 - Perşembe
    Başakşehire farklı bi hava getirdigi kanaatindeyim.ihtiyaclari karsilayan bi avm.
  • Mehmet Y.
    27 Mayıs 2012 - Pazar
    Güzel bir avm sakin ve nezih
  • Halil İbrahim K.
    13 Nisan 2012 - Cuma
    Başakşehire yapılmış en güzel AVM.
  • Seçkin Ş.
    27 Mart 2012 - Salı
    Bölgeye hitap eden güzel bir alışveriş merkezi
  • gezginkız
    21 Kasım 2011 - Pazartesi
    eh iste fena sayilmaz.teknosa ve burger king olmasi iyi.
  • Serdar K.
    17 Eylül 2011 - Cumartesi
    Bölge ınsanına hitap ediyor içeride gereksiz kalabalık asla olmuyor rahat alışveriş yapılabilir. Bölgede rakibi yok zaten
  • Ömer G.
    27 Temmuz 2011 - Çarşamba
    Oldukça gereksiz bir avm!
  • fatih g.
    05 Temmuz 2011 - Salı
    kucuk ama yeterli bir avm, sinema, supermarket, teknosa ve lcwsi var insani yormuyor
  • Eyup A.
    20 Mart 2011 - Pazar
    basaksehirin ilk ve tek yasam merkezi olimpa avm
  • @⚓@
    25 Aralık 2010 - Cumartesi
    Asansörleri berbat! Ve de yetersiz.Mağazalar tatmin edici.Marketi ihtiyaçları karşılar.
Bu AVM'de ETKİNLİK OLUNCA